Składanie zamówienia

Zamówienie produktu

W naszym sklepie możesz zamawiać produkty telefonicznie, mailowo lub poprzez system koszyka na naszej stronie www.

Zamówienie na stronie www.sklepikszkolny.pl: zamówienie produktu składa się tu z kilku prostych etapów. Można skorzystać z opcji wyszukiwania i znaleźć pożądany produkt lub przeglądać produkty po kategoriach.

  1. Wybrany produkt należy dodać do koszyka klikając na znajdujący się przy nim przycisk.
  2. Można przejrzeć swój koszyk (przycisk po prawej stronie).
  3. W koszyku możesz zwiększać/zmniejszać ilość produktów, usuwać je oraz przeliczać wartość koszyka.
  4. Z poziomy koszyka można kontynuować zakupu lub przejść już do kasy.
  5. Jeśli chcesz zrealizować zamówienie, system poinformuje Cię abyś się zalogował lub zarejestrował jeśli nie masz jeszcze konta w naszym sklepie lub skorzystaj z opcji klienta jednorazowego (nie musisz zakładać konta aby zrealizować zamówienie).
  6. Po wypełnieniu niezbędnych informacji, przejdziesz do realizacji zamówienia. Wybierzesz wówczas formę doręczenia i płatności. Na końcu wystarczy potwierdzić uzupełnione dane i złożyć zamówienie.
  7. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym należy kliknąć na wskazany link. Jest to ważne, ponieważ musimy się upewnić, że zamówienie złożyła wskazana osoba. Jeśli w ciągu 2 godzin mail potwierdzający nie doszedł należy sprawdzić w swoim programie pocztowym miejsce przeznaczone na spam. Jeśli tam również nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z nami lub potwierdz zamówienie telefonicznie.
  8. Po wpłynięciu płatności, rozpocznie się realizacja zamówienia. Na każdym etapie wysyłamy maile informujące o statusie zamówienia. Stan realizacji zamówienia możesz również samodzielnie sprawdzać klikając na link umieszczony w wysyłanych przez nas mailach.
  9. Zamówienie wykonane - produkty są już w drodze na wskazany adres.

Zamówienie telefoniczne: zadzwoń na numer: 58 771 08 67, połączysz się z konsultantem, któremu podasz takie informacje jak: co chcesz zamówić, sposób płatności oraz wysyłki, adres dostawy oraz adres e-mail. Po wprowadzeniu zamówienia przez konsultanta dostaniesz e-mail potwierdzający rozpoczęcie realizacji zamówienia. W mailu otrzymasz link, dzięki któremu można śledzić stan realizacji zamówienia.

Zamówienie mailowe: wyślij maila na adres kontakt@sklepikszkolny.pl, z danymi do zamówienia: nazwa produktu, ilość, forma płatności (przedpłata, pobranie), sposób wysyłki (poczta polska, kurier), adres dostawy, numer telefonu oraz ewentualne dane do faktury. Dostaniesz potwierdzającego e-maila z dokładnym kosztem oraz linkiem do śledzenia stanu zamówienia.

Masz jakieś uwagi, pytania, komentarze? Napisz do nas.
Zamówienia Pomoc Informacje Newsletter

Copyright 2017 © Sklepik-szkolny. Wszystykie prawa zastrzeżone.

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel