Zmiany na fakturze

Zmiany na fakturze

W przypadku błędu na fakturze należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.

  1. Drobne błędny dotyczące danych nabywcy jak błędny NIP, adres, nazwa, usuwane są za pomocą noty korygującej. Prosimy wówczas o jak najszybsze przesłanie nam takiej noty, którą podpisujemy i niezwłocznie odsyłamy z powrotem. W razie potrzeby wzór noty korygujące możemy wysłać na wskazany adres e-mail bądź fax.
  2. Jeśli błąd na fakturze dotyczy produktu (np. cena, ilość) wówczas prosimy o przesłanie ksera faktury wraz z opisem błędu. W takim przypadku niezwłocznie po otrzymaniu ksera faktury i opisu błędu wystawimy Fakturę Korygującą, którą natychmiast Państwu wyślemy.
  3. W przypadku, kiedy błąd dotyczy nabywcy a dane są w całości nieprawidłowe ( np. faktura wystawiona na osobę fizyczna zamiast firmy) prosimy o niezwłoczne odesłanie faktury listem poleconym (priorytet). Prosimy również o dołączanie opisu błędu oraz prośbę o wymianę faktury na prawidłową. Ważne jest, aby podać dokładne dane do faktury oraz adres zwrotny.  Poprawiona faktura wysyłana jest niezwłocznie.

Informujemy, że zgłoszenie błędu i zmiana danych na fakturze jest możliwa wyłącznie w ciągu 7 dni od momentu odebrania towaru.
Należy pamiętać, że zmiana danych na fakturze dotyczy wyłącznie sytuacji, w której dane na fakturze nie są zgodne z danymi podanymi w zamówieniu. W pozostałych przypadkach, ze względu na obowiązujące przepisy prawne, po sprzedaży nie dokonujemy zmian danych na fakturach, które zostały wystawione zgodnie z informacjami podanymi w trakcie składania zamówienia.

Masz jakieś uwagi, pytania, komentarze? Napisz do nas.
Zamówienia Pomoc Informacje Newsletter

Copyright 2017 © Sklepik-szkolny. Wszystykie prawa zastrzeżone.

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel