Zmiany w zamówieniach

Zmiany w zamówieniach

Zamówienie można zmieniać wyłącznie do czasu skompletowania i wysyłki zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.

Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie.

Aby zmienić zamówienie należy przesłać informację na adres: kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia oraz informację dotyczącą zmiany: zmiana adresu dostawy lub który produkt ma być dodany/zamieniony/usunięty. Potwierdzenie przyjęcia zmiany wyślemy e-mailem na adres wskazany przy rejestracji.

W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzinach 9-17.

Proszę pamiętać, że czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.

Masz jakieś uwagi, pytania, komentarze? Napisz do nas.
Zamówienia Pomoc Informacje Newsletter

Copyright 2017 © Sklepik-szkolny. Wszystykie prawa zastrzeżone.

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel