Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia
Zamówienie można zmieniać i anulować wyłącznie do czasu skompletowania zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie lub klikając na link, w mailu wysyłanym przez nas (potiwerdzenie wpłynięcia zamówienia). Do momentu zapłaty za zamówienie można je anulować samodzielnie. W szczegółach zamówienia, w polu forma płatności należy wybrać usuń (jeśli nie dokonywaliśmy płatności i status płatności to "niezaksięgowane"). Po usunięciu płatności pojawi się przycisk 'anuluj zamówienie', który należy kliknąć. Komunikat potwierdzenia anulowania zamówienia pojawi się na stronie.
Jeśli dokonaliśmy płatności i opcja usunięcia płatności i anulowania zamówienia jest już niedostępna należy przesłać informację na: kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia oraz informację o chęci anulowania. Potwierdzenie anulowania zamówienia wyślemy e-mailem na adres wskazany przy rejestracji. /składaniu zamówienia. Status zamówienia zmieni się na: anulowano.
W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzina 9-17.