Zamówienie można zmieniać i anulować wyłącznie do czasu
skompletowania zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany
nie są już możliwe.
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do
swojego konta w naszym sklepie lub klikając na link, w mailu wysyłanym
przez nas (potiwerdzenie wpłynięcia zamówienia). Do momentu zapłaty za
zamówienie można je anulować samodzielnie. W szczegółach zamówienia, w
polu forma płatności należy wybrać usuń (jeśli nie dokonywaliśmy
płatności i status płatności to "niezaksięgowane"). Po usunięciu
płatności pojawi się przycisk 'anuluj zamówienie', który należy kliknąć.
Komunikat potwierdzenia anulowania zamówienia pojawi się na stronie.
Jeśli dokonaliśmy płatności i opcja usunięcia płatności i anulowania
zamówienia jest już niedostępna należy przesłać informację na:
kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia oraz informację o
chęci anulowania. Potwierdzenie anulowania zamówienia wyślemy e-mailem
na adres wskazany przy rejestracji. /składaniu zamówienia. Status
zamówienia zmieni się na: anulowano.
W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z
naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzina
9-17.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.