Reklamacje
Reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku, gdy w otrzymanym towarze stwierdzi:
- wady fabrycznych,
- uszkodzenia mechanicznych powstałych w trakcie transportu
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową pod adresem sklepu:
Sklepikszkolny.pl Monika Sumera
ul. Świętopełka 31 a
84-230 Rumia
Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię faktury zakupowej bądź jej numer oraz wypełniony formularz "reklamacja/zwrot" dołączony do wysyłki. - Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. - Gdy reklamacja zostaje uznana i wiąże się to z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
- Podstawą reklamacji nie jest różnica w wyglądzie produktu dostarczonego z zamówionym, oglądanym na stronie internetowej Sklepu, wynikająca z innych parametrów monitora Klienta.
- Zgodnie z prawem Klient może złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem, że zawiadomi Sklep o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.