Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku, gdy w otrzymanym towarze stwierdzi:
    1. wady fabrycznych,
    2. uszkodzenia mechanicznych powstałych w trakcie transportu
    3. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

    W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową pod adresem sklepu:
    Sklepikszkolny.pl Monika Sumera
    ul. Świętopełka 31 a
    84-230 Rumia

    Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię faktury zakupowej bądź jej numer oraz wypełniony formularz "reklamacja/zwrot" dołączony do wysyłki.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
    W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
  6. Gdy reklamacja zostaje uznana i wiąże się to z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
  7. Podstawą reklamacji nie jest różnica w wyglądzie produktu dostarczonego z zamówionym, oglądanym na stronie internetowej Sklepu, wynikająca z innych parametrów monitora Klienta.
  8. Zgodnie z prawem Klient może złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem, że zawiadomi Sklep o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
pixel