Składanie zamówienia
Zamówienie produktu
W naszym sklepie możesz zamawiać produkty telefonicznie, mailowo lub poprzez system koszyka na naszej stronie www.
Zamówienie na stronie www.sklepikszkolny.pl: zamówienie produktu składa się tu z kilku prostych etapów. Można skorzystać z opcji wyszukiwania i znaleźć pożądany produkt lub przeglądać produkty po kategoriach.
- Wybrany produkt należy dodać do koszyka klikając na znajdujący się przy nim przycisk.
- Można przejrzeć swój koszyk (przycisk po prawej stronie).
- W koszyku możesz zwiększać/zmniejszać ilość produktów, usuwać je oraz przeliczać wartość koszyka.
- Z poziomy koszyka można kontynuować zakupu lub przejść już do kasy.
- Jeśli chcesz zrealizować zamówienie, system poinformuje Cię abyś się zalogował lub zarejestrował jeśli nie masz jeszcze konta w naszym sklepie lub skorzystaj z opcji klienta jednorazowego (nie musisz zakładać konta aby zrealizować zamówienie).
- Po wypełnieniu niezbędnych informacji, przejdziesz do realizacji zamówienia. Wybierzesz wówczas formę doręczenia i płatności. Na końcu wystarczy potwierdzić uzupełnione dane i złożyć zamówienie.
- Na wskazany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym należy kliknąć na wskazany link. Jest to ważne, ponieważ musimy się upewnić, że zamówienie złożyła wskazana osoba. Jeśli w ciągu 2 godzin mail potwierdzający nie doszedł należy sprawdzić w swoim programie pocztowym miejsce przeznaczone na spam. Jeśli tam również nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z nami lub potwierdz zamówienie telefonicznie.
- Po wpłynięciu płatności, rozpocznie się realizacja zamówienia. Na każdym etapie wysyłamy maile informujące o statusie zamówienia. Stan realizacji zamówienia możesz również samodzielnie sprawdzać klikając na link umieszczony w wysyłanych przez nas mailach.
- Zamówienie wykonane - produkty są już w drodze na wskazany adres.
Zamówienie telefoniczne: zadzwoń na numer: 58 771 08 67, połączysz się z konsultantem, któremu podasz takie informacje jak: co chcesz zamówić, sposób płatności oraz wysyłki, adres dostawy oraz adres e-mail. Po wprowadzeniu zamówienia przez konsultanta dostaniesz e-mail potwierdzający rozpoczęcie realizacji zamówienia. W mailu otrzymasz link, dzięki któremu można śledzić stan realizacji zamówienia.
Zamówienie mailowe: wyślij maila na adres kontakt@sklepikszkolny.pl, z danymi do zamówienia: nazwa produktu, ilość, forma płatności (przedpłata, pobranie), sposób wysyłki (poczta polska, kurier), adres dostawy, numer telefonu oraz ewentualne dane do faktury. Dostaniesz potwierdzającego e-maila z dokładnym kosztem oraz linkiem do śledzenia stanu zamówienia.