W naszym sklepie możesz zamawiać produkty telefonicznie, mailowo lub poprzez system koszyka na naszej stronie www.
Zamówienie na stronie www.sklepikszkolny.pl: zamówienie
produktu składa się tu z kilku prostych etapów. Można skorzystać z opcji
wyszukiwania i znaleźć pożądany produkt lub przeglądać produkty po
kategoriach.
Wybrany produkt należy dodać do koszyka klikając na znajdujący się przy nim przycisk.
Można przejrzeć swój koszyk (przycisk po prawej stronie).
W koszyku możesz zwiększać/zmniejszać ilość produktów, usuwać je oraz przeliczać wartość koszyka.
Z poziomy koszyka można kontynuować zakupu lub przejść już do kasy.
Jeśli chcesz zrealizować zamówienie, system poinformuje Cię abyś się
zalogował lub zarejestrował jeśli nie masz jeszcze konta w naszym
sklepie lub skorzystaj z opcji klienta jednorazowego (nie musisz
zakładać konta aby zrealizować zamówienie).
Po wypełnieniu niezbędnych informacji, przejdziesz do realizacji
zamówienia. Wybierzesz wówczas formę doręczenia i płatności. Na końcu
wystarczy potwierdzić uzupełnione dane i złożyć zamówienie.
Na wskazany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie
złożenia zamówienia, w którym należy kliknąć na wskazany link. Jest to
ważne, ponieważ musimy się upewnić, że zamówienie złożyła wskazana
osoba. Jeśli w ciągu 2 godzin mail potwierdzający nie doszedł należy
sprawdzić w swoim programie pocztowym miejsce przeznaczone na spam.
Jeśli tam również nie ma potwierdzenia, skontaktuj się z nami lub
potwierdz zamówienie telefonicznie.
Po wpłynięciu płatności, rozpocznie się realizacja zamówienia. Na
każdym etapie wysyłamy maile informujące o statusie zamówienia. Stan
realizacji zamówienia możesz również samodzielnie sprawdzać klikając na
link umieszczony w wysyłanych przez nas mailach.
Zamówienie wykonane - produkty są już w drodze na wskazany adres.
Zamówienie telefoniczne: zadzwoń na numer: 58 771 08 67,
połączysz się z konsultantem, któremu podasz takie informacje jak: co
chcesz zamówić, sposób płatności oraz wysyłki, adres dostawy oraz adres
e-mail. Po wprowadzeniu zamówienia przez konsultanta dostaniesz e-mail
potwierdzający rozpoczęcie realizacji zamówienia. W mailu otrzymasz
link, dzięki któremu można śledzić stan realizacji zamówienia.
Zamówienie mailowe: wyślij maila na adres kontakt@sklepikszkolny.pl, z
danymi do zamówienia: nazwa produktu, ilość, forma płatności
(przedpłata, pobranie), sposób wysyłki (poczta polska, kurier), adres
dostawy, numer telefonu oraz ewentualne dane do faktury. Dostaniesz
potwierdzającego e-maila z dokładnym kosztem oraz linkiem do śledzenia
stanu zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.