W przypadku błędu na fakturze należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
Drobne błędny dotyczące danych nabywcy jak błędny NIP, adres, nazwa,
usuwane są za pomocą noty korygującej. Prosimy wówczas o jak najszybsze
przesłanie nam takiej noty, którą podpisujemy i niezwłocznie odsyłamy z
powrotem. W razie potrzeby wzór noty korygujące możemy wysłać na
wskazany adres e-mail bądź fax.
Jeśli błąd na fakturze dotyczy produktu (np. cena, ilość) wówczas
prosimy o przesłanie ksera faktury wraz z opisem błędu. W takim
przypadku niezwłocznie po otrzymaniu ksera faktury i opisu błędu
wystawimy Fakturę Korygującą, którą natychmiast Państwu wyślemy.
W przypadku, kiedy błąd dotyczy nabywcy a dane są w całości
nieprawidłowe ( np. faktura wystawiona na osobę fizyczna zamiast firmy)
prosimy o niezwłoczne odesłanie faktury listem poleconym (priorytet).
Prosimy również o dołączanie opisu błędu oraz prośbę o wymianę faktury
na prawidłową. Ważne jest, aby podać dokładne dane do faktury oraz adres
zwrotny. Poprawiona faktura wysyłana jest niezwłocznie.
Informujemy, że zgłoszenie błędu i zmiana danych na fakturze jest możliwa wyłącznie w ciągu 7 dni od momentu odebrania towaru. Należy pamiętać, że zmiana danych na fakturze dotyczy wyłącznie sytuacji, w której dane na fakturze nie są zgodne z danymi podanymi w zamówieniu.
W pozostałych przypadkach, ze względu na obowiązujące przepisy prawne,
po sprzedaży nie dokonujemy zmian danych na fakturach, które zostały
wystawione zgodnie z informacjami podanymi w trakcie składania
zamówienia.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.