Zamówienie można zmieniać wyłącznie do czasu skompletowania i
wysyłki zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany nie są już
możliwe.
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie.
Aby zmienić zamówienie należy przesłać informację na adres: kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia
oraz informację dotyczącą zmiany: zmiana adresu dostawy lub który
produkt ma być dodany/zamieniony/usunięty. Potwierdzenie przyjęcia
zmiany wyślemy e-mailem na adres wskazany przy rejestracji.
W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z
naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzinach
9-17.
Proszę pamiętać, że czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.