Zmiany w zamówieniach
Zmiany w zamówieniach
Zamówienie można zmieniać wyłącznie do czasu skompletowania i wysyłki zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie.
Aby zmienić zamówienie należy przesłać informację na adres: kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia oraz informację dotyczącą zmiany: zmiana adresu dostawy lub który produkt ma być dodany/zamieniony/usunięty. Potwierdzenie przyjęcia zmiany wyślemy e-mailem na adres wskazany przy rejestracji.
W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzinach 9-17.
Proszę pamiętać, że czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.