Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zmiany w zamówieniach

Zmiany w zamówieniach

Zamówienie można zmieniać wyłącznie do czasu skompletowania i wysyłki zamówionych towarów przez sklep. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.

Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie.

Aby zmienić zamówienie należy przesłać informację na adres: kontakt@sklepikszkolny.pl. Należy podać numer zamówienia oraz informację dotyczącą zmiany: zmiana adresu dostawy lub który produkt ma być dodany/zamieniony/usunięty. Potwierdzenie przyjęcia zmiany wyślemy e-mailem na adres wskazany przy rejestracji.

W celu zmiany zamówienia można się również kontaktować telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 771 08 67, w godzinach 9-17.

Proszę pamiętać, że czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.

pixel